Her finner du nyttig informasjon, linker etc. som kan hjelpe deg i din prosess.

 

Hva gjør du når du ikke kan møte til avtalt aktivitet?

Vi ønsker å holde kontakt med deg under fravær, og du må derfor være tilgjengelig på telefon.

Fravær meldes til din jobbkonsulent første fraværsdag uavhengig av hvilken aktivitet du deltar på. Når du er i arbeidspraksis eller i arbeid, melder du også i fra til din kontaktperson på arbeidsplassen første fraværsdag.

Ta kontakt med oss

Behandling av personopplysninger og dine rettigheter

Her finner du informasjon om behandling av personopplysninger og dine rettigheter.

Har du spørsmål, spør din jobbkonsulent.

Link til informasjon

Følg oss på Facebook

På Facebook deler vi tips, råd og informasjon. Formelle og uformelle. Alvorlige og humoristiske.

Følg oss på Facebook her

Aktiv på dagtid

Aktiv på dagtid er et tilbud om fysisk aktivitet for mennesker mellom 18 og 67 som mottar en offentlig ytelse gjennom NAV. Tilbudet kan også benyttes av personer i virksomheter med inkluderende arbeidslivsavtale. Aktivitetene passer alle!

Link til Aktiv på dagtid

Tilbakemelding

Vi arbeider kontinuerlig med å forbedre våre tjenester. Ønsker du å gi oss en tilbakemelding?

Klikk på linken og fyll ut skjemaet.

Link til skjema for tilbakemelding

Serviceklage

Dersom du ikke er fornøyd med tilbudet eller behandlingen du får hos oss, ønsker vi at du leverer en serviceklage.

Serviceklage leveres på et enkelt skjema som du kan laste ned her. Ved behov kan ansatte ved virksomheten bistå deg.

Frist for levering av serviceklage er 3 uker etter mottatt sluttrapport.

Du vil motta endelig svar på saksbehandlingen innen 4 uker etter at vi har mottatt klageskjema.

Link til serviceklage skjema