Vi søker en erfaren, dyktig og offensiv fagperson, som i tillegg har et engasjement for stiftelsens formål og målgruppe. Stillingen er lokalisert sammen med resten av administrasjonen i Mosseveien. Stillingen er i utgangspunktet tenkt som en 50% stilling men noe merarbeid kan forekomme.

Søk på stillingen her

Arbeidsoppgaver

Arbeidsoppgaver og ansvarsområder:
Lønn fra A-Å
Registrering av fravær
Innsending og oppfølging av refusjoner ifb med fravær
Utarbeide sykefraværsstatistikk
Oppfølging av fagforeningskontingenter
Ajourhold og rådgivning innenfor pensjon
Skrive arbeidsavtaler
Utarbeide grunnlag og statistikk ifb med lønnsreguleringer
Støtte og rådgivning innen lønn og personal til våre virksomheter

Søk på stillingen her

Vi holder på å automatisere lønns- og personalområdet, og du vil bli en sentral ressurs i dette arbeidet.

Arbeidstid
50%
Ønskede kvalifikasjoner
Minimum 5 års erfaring innenfor lønnsarbeid fra A-Å i en mellomstor bedrift
Kjennskap til relevante lover og tariffavtaler
God erfaring i bruk av IT-systemer

I tillegg er det en fordel om du har erfaring innen turnusarbeid og helse og/eller skolevesenet.
Vi bruker H&L Lønn, det er derfor en fordel om du har god kjennskap til dette programmet.
Personlige egenskaper
Selvgående
Løsningsorientert
Strukturert
Gode samarbeidsegenskaper
Serviceinnstilt
Gode kommunikasjonsevner muntlig og skriftlig
Fleksibel
Proaktiv

Det vil bli lagt stor vekt på personlig egnethet ved tilsettelse.
Vi tilbyr
Lønn etter avtale
Pensjonsordning etter gjeldende tariffavtale
Mulighet for leie av firmahytte
Mulighet for trening i arbeidstiden

Den som ansettes må kunne identifisere seg med Stiftelsen Blå Kors Fredrikstads ideologi og verdisyn.

Alle henvendelser og nærmere opplysninger om stillingen rettes til rekrutterer Camilla Bakker, Azets People mob 92636002.
Søknad med CV registreres via søknadsportalen vår.

Ved evt. intervju bes søker ta med originale vitnemål og attester samt opplysninger om referanser.
Kun aktuelle kandidater kontaktes.

Søk på stillingen her